Chirurgia

Potrebujete odstrániť znamienko? Lipóm? Bazalióm? Iný výrastok na koži? Odstrániť jazvu? Alebo krvácate z konečníka? Máte nežiadúce výrastky v okolí análneho otvoru alebo máte iný problém s konečníkom? U nás nájdete termíny bez čakania a maximálnu profesionalitu a diskrétnosť.

Kto sme?

Pomôžeme Vám s riešením uvedených problémov, neodkladajte svoj problém a navštívte nášho chirurga/proktológa, kým sa Vaše ochorenie nedostane do pokročilého štádia. Neskôr už môže problém vyžadovať náročnejšiu chirurgickú intervenciu, dlhodobú liečbu a práceneschopnosť.

Čo robíme?

Poskytujeme konzultácie, diagnostiku a liečbu chirurgických ochorení – malé chirurgické zákroky v lokálnej anestéze:

• Odstraňovanie pigmentových névov (znamienok), lipómov, aterómov, bazaliómov a iných kožných a podkožných útvarov
  • Vyšetrenia a liečba ochorení konečníka: hemoroidy, análne trhliny, fistuly, polypy
  • Konzultácia zdravotného stavu – druhý názor („second opinion“),

Rozsah výkonov

• Odstraňovanie znamienok a zhubných kožných novotvarov
  • Odstraňovanie lipómov, aterómov a iných podkožných útvarov
  • Odstraňovanie výrastkov a bradavíc
  • Korekcia ušných dierok po pretrhnutí piercingu a tunelovaní
  • Liečba chronických bolestí kĺbov kyselinou hyalurónovou a intraartikulárne podávanie kortikosteroidov
  • Pooperačné dosledovanie (kontroly, vyberanie stehov)
  • Chirurgická korekcia jaziev
  • Ambulantná chirurgia konečníka – ošetrenie hemoroidov a perianálnych duplikatúr, análnych trhlín, análnych polypov, perianálnych abscesov.
ZOZNÁMTE SA

Personál
nášho centra

Personál nášho centra je tímom vysoko špecializovaných profesionálov s dlhoročnými skúsenosťami a ľudským prístupom založenom na individuálnom posudzovaní každého pacienta.

Žiadny personál sa nenašiel
ZOZNÁMTE SA

Personál
nášho centra

MUDr. Natalia Mokroš Shilova

Chirurg - Proktológ

Bc. Margita Martinková

Zdravotná sestra

Objednajte sa

Objednajte sa k nám na vyšetrenie.

V prípade akýchkoľvek nejasností nás kontaktuje
emailom na info@duoclinic.sk alebo telefonicky
na tel. čísle 0905 500 150.

Referencie pacientov

Potrebujem poradiť